Noi nu plecam, Noi nu murim !!!!


Astazi in Timisoara e zi de doliu. Au trecut 21 de ani si parca in fiecare an uitarea ne acopera ca o mantie lunga si trista. Acum ninge. Atunci nu ningea. Acum aud zgomote de masini, cantece. Atunci se auzeau rafale de arma, lumea nu canta. BA DA, CANTA CANTECUL  ASTA!

http://www.youtube.com/Timisoara89

De cate ori ascult cantecul asta plang. Si imi vine sa ma ridic in picioare si sa strig AM INVINS! AM INVINS! SUNTEM LIBERI! AM INVINS!!!

Daca nu ai trait zilele acelea, nu le poti explica. Cuvintele nu pot sa redea starea de disperare din 17, 18, 19 decembrie 1989. „O sa ne impuste pe toti. Nu mai scapam. Daca tot murim, macar sa murim cu ei de gat.” Care EI ? Nu stiu nici in ziua de azi. In 20 decembrie Timisoara a invins si brusc, toti am devenit „NOI, AI NOSTRI”. „EI” nu mai existau. Se transformasera in „NOI” care plangeam de bucurie. Nu stiam si nici nu ne pasa ca EI de fapt ne-au lucrat cum trebuie si urmau sa se prezinte drept NOI si sa ne inrobeasca din nou. In acele momente nu ne mai pasa de nimic. AM INVINS!!!!

Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in pace pe cei care au murit atunci, erau convinsi ca moartea lor nu va fi in zadar, au murit dorind ca noi, cei care vom supravietui sa fim liberi. Noi continuam sa traim. Liberi?

Lasă un răspuns

