Planificare, incrancenare, relaxare…


Acum cativa ani am auzit pentru prima data de fenomenul bloggingului. La inceput nu am inteles nimic. Era vorba de niste fetitze de 10, 11 ani care isi facusera blog (ce-o mai fi fost si aia?) si acolo povesteau despre jocul lor cu papusile. Apoi am auzit si ca Ion Iliescu are blog. Si el tot despre jocul cu papusile scrie oare? A mai trecut un timp si din intamplare am inceput sa citesc bloguri. Unele erau interesante, altele plictisitoare iar altele pur si simplu aberante. Apoi, intr-o zi am simtit o nevoie disperata sa scriu ceva. Am cautat un site de bloguri si l-am gasit pe acesta. M-am inscris si am publicat primul post. DEMENTA!! In prima zi am avut magnifica cifra de 2 (doi) cititori. Mai tarziu am ajuns la concluzia ca aia doi or fi fost administratorii siteului ca sa vada daca nu cumva am scris ceva ilegal sau mai stiu eu ce. Totusi am fost multumit. Iaca doi oameni de bine care au considerat de cuviinta sa-si piarda timpul lor pretios citind aberatiile mele. Si va rog sa ma credeti ca primul meu post e o aberatie sanatoasa. Am dat o geana si peste alte bloguri si am gasit tot felul de posturi. Unele bune, altele rele, altele pur si simplu demente. Adica de toate pentru toti. Atunci m-am gandit sa-mi propun un tel perfect realizabil . Sa ajung la modesta cifra de 1.000.000 -un milion- de vizualizari. Dupa ce am facut media vizualizarilor zilnice am ajuns la concluzia ca prin luna mai anului 2325 o sa ajung si la realizarea asta. Urmatoarea provocare a reprezentat informatia ca poti fi platit pentru ceea ce scrii. Ei, nu-i rau deloc, m-am gandit. Ma si vedeam dublindu-mi venitul de bugetar redus miseleste cu vreo 40%  si nu 25% cum se sustine. Apoi cand am citit mai bine conditiile am inteles ca deocamdata e un vis mai putin abordabil. Dar mai stii? Daca inmultesc cu 500 numarul vizualizarilor zilnice mai, mai ca sunt eligibil…

In alta ordine de idei, de multe ori ne planificam diverse lucruri. Subsemnatul este un caz tipic de planificare si organizare. Incercam sa ajungem la ceea ce ne-am propus. Daca nu reusim de la inceput, perseveram. Asta suna frumos. De fapt incepem sa ne incrancenam. Urmarim telul propus si suntem gata de multe ori sa calcam pe cadavre ca sa ne ajungem scopul. Nu reusim. Atunci uneori avem o strafulgerare. Lasam naibii planificarea si o luam pur si simplu pe aratura. Brusc vedem ca functioneaza. Cum? Nu stiu. Uneori nu avem nevoie de planificari sau incrancenare in urmarirea scoului propus. Trebuie doar sa visam. Si totul incepe sa se miste de la sine.

Nu stiu daca ati auzit de cei doi roboti Mo si F.O.C.A desenati de cei de la Creative Monkeys. Sunt bestiali. Au reusit sa urce blogul mai sus mentionat pe locul 1. Felicitari creatorilor. Sper ca succesul brusc sa nu le ia mintile si sa se desparta din cauza impartirii cotelor de profit. Fiindca mi-ar parea rau ca Mo si FOCA sa dispara. Sunt o creatie reusita.

In concluzie incercati sa va bucurati de ceea ce faceti, indiferent ca scrieti un post pe blog sau insurubati un bec la voi acasa. Niciodata nu se stie de unde poate aparea succesul Mai ales atunci cand nici macar nu il urmariti cu tot dinadinsul…

2 gânduri despre „Planificare, incrancenare, relaxare…

  1. hihihihi! hai că m-ai distrat!
    cât despre Mo și FOCA…sunt trăsniți cu acte în regulă! Mi-am adus aminte că nu am văzut episodul de săptămâna asta. Pfui, înseamnă că ocupată mai sunt!
    Hai succes la vizualizări și la…bani. Și dacă reușești…zi-mi și mie, că tot un biet bugetar mi-s :-))))

Lasă un răspuns

