Publicat de: antiqul | 1 Decembrie 2011

Mana care vindeca…


Prolog

Femeia avea dureri mari din cauza operatiei prost vindecate. Zilnic se vaita si isi pierduse pofta de viata. Baiatul ei vedea cum mama lui se topeste pe picioare si nu stia ce sa faca. Ar fi dat orice sa-i aline durerile. Intr-o zi nu a mai putut rabda, a cautat in biblioteca si a gasit o carte de reflexoterapie. Avea cunostinte sumare despre reflexoterapie dar nu avea curajul sa incerce sa vindece durerea cuiva. Impins de disperare, a luat cartea, a asezat-o in fata sa si a inceput sa-si maseze mama urmand indicatiile din carte. Zi dupa zi. Dupa o saptamana, femeia incepuse sa se simta mai bine. Dupa aproape o luna isi revenise complet. Baiatul ei ramase uimit si isi privi mainile. Isi vindecase mama fara ca sa stie prea bine cum sa faca asta…

Zilele trecute am avut ocazia sa cunosc un medic homeopat. La inceput am fost cam sceptic. Dupa ce am schimbat insa cateva cuvinte cu el, mi-a spus exact care e problema mea. AM ramas uimit, dar in acelasi timp m-am linistit. Nimerisem unde trebuie. Omul astiut cum sa-mi vorbeasca, mi-a explicat care este problema si mi-a indicat un tratament. Nu a incercat sa-mi ascunda nimic, a fost sincer si direct. Obisnuit cu secretomania medicilor am ramas foarte placut surprins. Mi-am amintit de un reflexoterapeut pe care l-am cunoscut cu multi ani in urma. Omul acela  mi-a facut un scurt masaj la picioare si mi-a spus nu numai de ce stiam eu ca sufar, dar mi-a mai dezvaluit probleme de sanatate de care habar nu aveam. Era un vindecator. Mainile sale pur si simplu radiau energie pozitiva. Imi dadeau incredere, stiam ca nu-mi va face rau. Am incercat si eu sa-i urmez exemplul, sa fac cursuri de reflexoterapie, dar din diverse motive, am renuntat. Uneori, sporadic imi ajut prietenii si cunostintele care au nevoie de  putina alinare. Nu vreau sa exagerez, fiindca nu sunt destul de pregatit. Si aici nu poti sa te pregatesti din carti. Trebuie sa intri in comuniune cu omul pe care-l ajuti sa scape de durere, trebuie sa-i castigi increderea si dupa ce iese din mainile tale trebuie sa se simta mai bine. Asta e un dar pe care nu multi il au.

Mainile noastre au puterea de a face mult bine. Trebuie doar sa vrem asta. Ganditi-va putin, de fiecare data cand va loviti, creierul vostru va comanda sa duceti palma deschisa in acel loc. Parca durerea se mai linisteste, nu-i asa? Energia pozitiva pe care o putem transmite prin intermediul palmelor este imensa. Trebuie doar sa vrem sa vindecam. Data viitoare cand cineva cunoscut voua se loveste sau are il vedeti ca se vaita de durere, mergeti langa el si puneti-va palma voastra pe locul dureros. Inchipuiti-va energia voastra pozitiva sub forma unui balsam de culoare verde care linisteste si racoreste locul dureros rosu si fierbinte. O sa vedeti ca persoana cealalta se va simti mai bine…

Epilog

Avem in noi darul de a-i vindeca pe ceilalti ? Cu siguranta. Daca ne dorim din tot sufletul sa facem bine, o sa reusim sa aducem alinarea durerilor celor din jurul nostru…

 

Lasă un răspuns

Categorii

