Publicat de: antiqul | 15 Octombrie 2012

Cupluri


Intermezzo

Mai aveam doar câţiva paşi până la scara blocului când am auzit-o pe vecina mea Diana de numai 5 anişori plângând şi strigând către alţi doi puştani „Să ştiţi că am un iubit!!!” Într-un moment am realizat că asistam la o dramă aşa că m-am îndreptat spre Diana, am luat-o de mânuţă şi i-am chemat pe cei doi juni la mine. „Măi de ce o necăjiţi pe Dia, voi nu ştiţi că are un prieten mai mare ca voi? În ce clasă e prietenul ei? a întrebat unul din pici. Da tu în ce clasă eşti? l-am întrebat ca să nu fac o  gafă. A doua. Prietenul ei e în clasa a patra, na ! Puştanii s-au retras înfrânţi, iar Dia ţopăia de bucurie. Când am ajuns la scara blocului, Dia m-a tras de mână să-mi spună ceva la ureche „Să ştii că iubitul meu nu e în clasa a patra. E un iubit invizibil…” „Lasă Dia, o fi în clasa a patra invizibilă…” Bucuroasă, Dia a urcat treptele sărind într-un picior…

Încă de la grădiniţă am aflat că pentru a fi în rând cu lumea trebuie să ai o iubită. Aşa că am avut şi eu una la grădiniţă, dar acum oricât încerc să mi-o amintesc, nu reuşesc. Oricum am înţeles că e de prost gust să afirmi că eşti single. Cum adică single? Ce, nu eşti capabil să ai o pereche? Inclusiv dacă vrei să mergi în concediu, camera de hotel cu pat matrimonial este mai ieftină decât o cameră single. Ce să mai vorbim de nunţi, petreceri şi sindrofii. Nu te poţi prezenta singur, fiindcă ceilalţi se uită la tine ca la un ciumat. Sau în cel mai bun caz ca la un bolnav. Psihic. Aha… e ceva suspect cu el că e singur… ori e beţiv, ori e bătăuş… oricum ceva e în neregulă cu el.

Fiecare a trecut la un moment dat prin perioade mai lungi sau mai scurte de singurătate. Nu e o dramă, deşi de multe ori cei din jur încearcă să te lămurească tocmai contrariul. Am avut şi eu parte de întâlniri aranjate cu diverse domnişoare. „E o fată super… e gospodină… devreme acasă… timidă şi ruşinoasă ca o fată mare…” Nu ştiu cum s-a făcut că de fiecare dată nu mergea. Întâlnirile erau prea forţate, disperate chiar. Şi atunci am preferat să stau şi să aştept. Chiar dacă un coleg mult mai tupeist îmi spunea „Ce tot aştepţi mă, până la urmă toate o să aibă prieten şi tu o să le tot aştepţi.” Până la urmă, sătul de ironiile colegilor am hotărât să le tai macaroana. Aveam o vecină drăguţă foc, care nu vroia să audă de vreo relaţie. Aşa că am făcut-o pe loc prietena mea şi am început să mă laud la şcoală cu ea. Eram în clasa a zecea şi la început nimeni nu m-a crezut. Până când un coleg m-a văzut cu ea în oraş şi a povestit la toată clasa. Statutul meu social a crescut brusc şi am fost considerat un expert în materie de femei. Biata fată nu ştie nici în ziua de azi că a fost iubita mea un an de zile, timp în care am exprimentat tot felul de situaţii picante, povestite pe larg la şcoală. Din fericire după o vreme am cunoscut o domnişoară care a fost prietena mea pe bune, aşa că am putut încheia relaţia imaginară fără certuri sau plânsete cum se petrece de obicei în viaţa reală.

Epilog

Balul bobocilor se apropia şi băieţii de-a unşpea umblau disperaţi să invite cele mai frumoase fete ca să se fălească cu ele la bal. Cei care reuşeau să invite una de-a doişpea erau cei mai mândri. Eugen era considerat afon în materie de fete şi toţi îl priveau cu milă, convinşi că şi de data asta o să stea singur acasă în loc să vină la bal, ca să nu se facă de râs. În ziua balului, sala era plină, când îşi făcu apariţia şi Eugen însoţit de o tânără care îi lăsă cu gura căscată pe toţi băieţii. La început, ei bănuiau că era sora lui, sau o verişoară, dar ca să le spulbere bănuielile, tânăra îl sărută pasional pe Eugen, ceea ce smulse ropote de aplauze de la colegi. Brusc, acţiunile lui Eugen crescură atât de mult că până la sfârşitul liceului se bucură de respectul datorat bărbaţilor adevăraţi. Şi totuşi cine era frumoasa misterioasă? Era fosta lui colegă de bancă şi iubită din clasa I cu care se reîntâlnise într-o zi în oraş şi cu ocazia asta se hotărâseră să continue relaţia din urmă cu 10 ani…

Lasă un răspuns

Categorii

